18 gegužės, 2017

3 sėkmingo renginio paslaptys

3 SĖKMINGO ĮMONĖS RENGINIO PASLAPTYS

Kiekvienas turime savo sėkmingo renginio sinonimą. Vienam tai azartiški žaidimai, kitam – linksmi pašnekesiai. Tačiau visiems svarbiausia drauge esantys žmonės ir tarpusavio komunikacija. Čia prasideda aukštasis pilotažas. Įmonės kolektyvą dažniausiai sudaro skirtingą kvalifikaciją, pomėgius bei poreikius turintys asmenys. Kaip suburti juos taip, kad vienas renginys visiems ir kiekvienam individualiai padovanotų malonių akimirkų ir nepamirštamų įspūdžių?

Renginys derinamas prie dalyvių, o ne atvirkščiai

Sakoma, kad renginio sėkmė priklauso nuo dalyvių. Nors su tuo sutikti galima tik iš dalies, dalyvių įsitraukimo svarba itin didelė. Pagrindinė vis iš naujo ir iš naujo kartojama klaida žmonių, kuriems lyg iš dangaus nukrito kolektyvo paskirta prievolė suorganizuoti renginį, yra priimti sau individualiai patikusius sprendimus. Nesvarbu ar kalbame apie renginio vietą, scenarijų, muziką, maistą, negalima priimti savo širdžiai mieliausių pasirinkimų, pamirštant visus kitus. Akylesnis skaitytojas pagrįstai sakys, kad visiems neįtiksi. Tiesa, bet aukso viduriuko paieškos yra svarbiausia sėkmingo renginio taisyklė.

Kyla klausimas – kaip to aukso viduriuko ieškoti? Vienas iš būdų – trumpa, vos kelių klausimų anketa visiems darbuotojams. Taip pat galima sukurti organizatorių komandą iš kiekviena įmonės skyrių atstovaujančių asmenų. Taip bus galima įvertinti koks yra kolektyvas, kokios idėjos vienija jos narius. Kas jiems įdomu? Net jeigu susirenka visiškai skirtingi planetos poliai, ne tik, kad galima, tačiau ir būtina surasti juos jungiančias jungtis.

Visus jungiantis užsiėmimas

Ar teko kada nors dalyvauti renginyje, į kurį įdėjus daug pastangų, laiko ir pinigų, ryte išvažiuojate su skaudančia galva ir be pakylėjimo jausmo, būdingo prasmingo ir įdomaus renginio pabaigai? Ar kada susimąstėte, kodėl taip nutiko?

Kolektyvas turi natūralų polinkį išsiskaidyti į mažas grupeles. Juk daugelis jaukiau jaučiamės bendraudami su nedideliu skaičiumi žmonių, nei kalbėdami prieš, kad ir nedidele laikoma, dešimties žiūrovų, auditoriją. Renginio metu tai gali tapti nemenka problema. Norint tokią situaciją suvaldyti reikia ir žinių, ir įgūdžių.

Įmonės renginys – puiki ir nenuobodi priemonė sustiprinti komandą. Vienas bendras, visus įtraukiantis užsiėmimas, yra puiki priemonė komandos formavimui, jos narių lojalumui skatinti. Prasmingas laiko praleidimas kartu suteiks ne tik bendrų prisiminimų, tačiau padės sutelkti dėmesį ilgalaikių įmonės tikslų siekimui. Kaip tai padaryti? Idėjų apie galimus renginio scenarijus be abejo galima rasti internete. Žinoma, tada visuomet rizikuojate išgirsti vieno ar kelių renginio dalyvių atsiliepimus iš serijos: „Ir kur aš tai mačiau, a… žinau”. Taip pat didėja tikimybė tampti nuobodžiais – kuomet metai iš metų kartojasi tas pats renginio scenarijus arba kasmet daugelis įmonių renkasi vienodą tematiką (proto mūšiai, sportinės varžybos, parodijų šou ir k.t.). O juk norint prikaustyti dėmesį ir sukelti norą dalyvauti renginyje privalu įvairovė.

Tuo tarpu, patikėjus renginio organizavimą profesionalams, Jūs ne tik sutaupysite laiko, pinigų, bet ir būsite garantuoti, kad išskirtinis renginio scenarijus padovanos puikių akimirkų. Taip pat žinosite, kad į renginį bus įtraukti visi, net ir patys pasyviausi komandos nariai.

Renginio vedėjas ir profesionali užkuliusių komanda

Pasiekiame trečią, bet ne mažiau svarbią sėkmingo renginio taisyklę. Gaila, kad daugeliui tenka pirmiau nusvilti, o tik vėliau pripažinti profesionalios komandos ir renginio vedėjo būtinybę. Būtinybę komandos, kuri pasirūpins net menkiausiomis smulkmenomis viso vakaro metu bei leis visiems kolektyvo nariams dalyvauti užsiėmimuose, nesukant galvos dėl organizacinių klausimų. Beje, renginio vedėjas kaip ir tas, (ne) karys, atsidūręs vienas lauke, yra komandos dalis.

Renginio vedėjas turi būti charizmatiška asmenybė, tam, kad galėtų suvaldyti dideles grupes žmonių. Būti lyderiu ir leisti tokiais tapti visiems norintiems – menas. Juk kiekvienas iš mūsų esame skirtingi. Visi turime skirtingus pomėgius, vertybes, skirtingai bendraujame, skirtingai reaguojame į įvairias socialines situacijas. Renginio vedėjas sugeba užtikrinti, kad kiekvienas dalyvis jautųsi patogiai. Jis, kitaip nei Jūsų kolega, neturi išankstinių nuostatų, todėl leidžia visiems komandos nariams atskleisti savo stirpiąsias puses. Profesionalus vedėjas neišsklaidys, o sujungs komandos narius bendrai veiklai. Juk toks ir yra svarbiausias tikslas!

 

PATIKĖKITE RENGINIO ORGANIZAVIMĄ PROFESIONALAMS: SUSISIEKIME!

 

Kitos renginių naujienos

2 vasario, 2024
Orientacinės varžybos sodyboje

Orientacinės varžybos darbuotojams netilpus sodybose keliasi į didžiuosius miestus Vasara – įmonių vakarėlių ir komandų formavimo metas. Renginių organizavimo įmonės „OZI“ vadovas Saulius Gintautas įsitikinęs, jog niekas taip puikiai neįtraukia visų darbuotojų, kaip orientacinės varžybos. O juos „OZI“ organizuoja ne tik kaimo turizmo sodybose („Kodas „L.O.B.I.A.I“), bet ir visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Tai padeda išspręsti šiuo metu […]

PLAČIAU
2 vasario, 2024
Renginių organizavimas įmonėms

Nuo mėgstamos renginių organizavimo veiklos iki sėkmingo verslo įkūrimo Saulius Gintautas mėgstama veikla užsiimdavęs laisvalaikiais, kartą savo jėgas išbandė ir organizuojant renginį įmonei, siekiant suburti kiekvieną įmonės narį į komandines veiklas ir kitus užsiėmimus. „Puikiai pavykęs renginys tapo paskatinimas įkurti verslą, kadangi mačiau perspektyvą, jog galbūt yra ir daugiau įmonių, kam ši paslauga būtų naudinga“ […]

PLAČIAU
2 vasario, 2024
Komandos formavimas įmonėms

Originalūs komandos formavimo žaidimai formuojantys sėkmingą komandą Daugybę įspūdingų komandos formavimo renginių įgyvendinęs Saulius Gintautas jau 8-neri metai yra įkūręs sėkmingą renginių organizavimo įmonę „OZI“. Kartu su komandos nariais Saulius organizuoja įvarius komandos formavimo renginius ir kitus užsiėmimus tiek kelis šimtus ar net kelis tūkstančius darbuotojų turinčioms įmonėms. Begalinė aistra ir meilė darbui skatina nuolat […]

PLAČIAU
OZI EVENTS | Visos teisės saugomos, 2021 |
PRIVATUMO POLITIKA
cross